Brunner

Brunner houtkachels zijn van hoogwaardige kwaliteit en hebben een lift- en draaideur. De houtkachels van Brunner worden in Duitsland gemaakt door hoogopgeleiden en ervaren specialisten, die alles zelf vervaardigen. Het assortiment van Brunner is erg uitgebreid. Dankzij de vele opties zijn de Brunner haarden altijd speciaal. U kunt deze namelijk naar eigen wens inbouwen. Zo kunt u zelfs kiezen tussen stralingswarmte, convectiewarmte, accumulerende warmte of een combinatie hiervan.

Foto-tabel  Lijst 

Van hoog naar laag sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2

Foto-tabel  Lijst 

Van hoog naar laag sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2

Brunner kachels leveren kwaliteit

Zoals iedereen weet, heeft kwaliteit zijn prijs. De producten van Brunner zijn inderdaad vaak wat duurder dan vergelijkbare producten. De houtkachels van Brunner zijn hun prijs echter dubbel en dwars waard dankzij de geleverde kwaliteit. De manier van bouwen, de service, de kennis en de expertise maken van deze kachels hoogwaardige producten.

De voordelen van een Brunner kachel

Luisteren naar anderen en ideeën omzetten in realiteit, heeft niets te maken met het sluiten van compromissen, maar alles met het duidelijk stellen van een concept. Dat concept biedt voor u, als consument of architect, vele voordelen.

Voor u als consument:
  • De haarddeur is gemakkelijk te openen;
  • De ruit blijft lang proper;
  • De ruit is gemakkelijk en eenvoudig te reinigen;
  • Mechanische onderdelen zijn degelijk;
  • Alle onderdelen zijn eenvoudig te vervangen;
  • Waarden van rendement en uitstoot zijn overtuigend.
Voor u als architect:
  • De deur heeft geen kader en is eenvoudig opgebouwd;
  • Geen overbodige bedieningsonderdelen of storende handgrepen;
  • Gemakkelijk in te bouwen in een gepleisterde of natuurstenen kachelmantel.
Voor u als prijsbewuste klant:
  • U wilt een prijsbewuste kwaliteit;
  • Op kwaliteit wordt niet bespaard;
  • Iets wat meer kost, moet ook beter zijn.

brand logo

  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand